Here we go again... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Peter & Marianne - WaarBenJij.nu Here we go again... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Peter & Marianne - WaarBenJij.nu

Here we go again...

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter & Marianne

22 Januari 2007 | Nederland, Vlissingen

Het begint zo langzamerhand op een jaarlijkse traditie te lijken dat wij eind januari de grijze wintersaaiheid (en de onvermijdelijke Elfstedentochtspeculaties) ontvluchten voor een zonzekere bestemming in het Verre Oosten.

Gingen we de afgelopen twee jaar naar Goa (India), ditmaal is de bestemming Thailand.

Zaterdag 27 januari is het zover. Dan hopen we ’s middags om 14.25 uur met China Airways vanaf Schiphol te vertrekken, om na een non-stop vlucht van zo'n 11 uur om 7.10 uur (plaatselijke tijd) in Bangkok te landen.

Daar zullen wij onze drie weken durende trektocht/vakantie starten in het Classic Place Hotel we vanuit Nederland al voor twee nachten een hotelkamer geboekt hebben.

Reisplan
De planning is om na twee dagen Bangkok door te reizen naar de zuidoostelijke eilanden Koh Samui en Koh Phangang voor enig loom strandgenoegen en het meemaken van de Full Moon Party op zaterdag 3 februari.

Als we niet op een tropisch bounty-eiland blijven plakken, dan is het rond 6/7 februari de bedoeling om weer terug te reizen richting Bangkok en van daar uit door te trekken naar Chiang Mai en omgeving.
Wanneer alles (tijd, geld, gezondheid) meezit hopen we dan in die noordwestregio tegen de grens van Birma nog een dikke week rond te trekken voordat we zaterdag 17 februari net na middernacht weer vanuit Bangkok naar Nederland terugvliegen.

Laat ook eens wat horen...
Via deze tijdelijke reissite zullen wij proberen het thuisfront met enige regelmaat in woord & beeld te rapporteren onze belevenissen.
En natuurlijk hopen wij daar in het verre Thailand ook van dat thuisfront te horen via de handige reactiemogelijkheid op deze site.

• 23 Januari 2007 - 20:41

Lies En Jos:

Veel plezier en goede reis
    lies en jos

• 25 Januari 2007 - 09:10

Marijke:

Lieve bleke vermoeide winterhoofden, veel zon en rust en zomerse avonturen gewenst, liefs, Marijke, Tim en Jytte.

• 25 Januari 2007 - 14:31

Mo:

leuk deze site,
    ik zal ook mijn best doen
    om iets van ons te laten horen, ben benieuwd naar jullie belevenissen!
    veel plezier nog en goed oppassen hoor!
    kus

• 25 Januari 2007 - 15:48

Miriam:

Hiiiiii!!!!!!
    Gedver ik ben jaloers.....
    Ook ik wil jullie een hele fijne tijd toewensen daar in het paradijs!
    Leuk ook deze site, ga ik zeker weer volgen!
    Kus voor jullie,
    Miriam

• 26 Januari 2007 - 22:08

Els Broekhuizen:

Bofferds!
    Mar, ik hoop dat ze daar ook Indiase restaurants hebben ;-)
    Wat zullen jullie genieten van dat prachtige land, de warmte, de zuidoostaziatische gastvrijheid en het heelijke, overheerlijke eten!
    Wij houden hier wel weer de wacht en schaatsen in jullie naam de Elfstedentocht brrrrrr.
    Liefs en geniet ervan!
    Guido

• 02 Februari 2007 - 15:24

Jet, Jazz En Kay:

hallo lieve koko s, wat leuk om jullie foto s te zien ! maar mams is wel een beetje ongerust zulke moede hoofdjes, te veel,te moe ??? take care ! geniet met bakken van het land , de zon , het niet roken , maar geniet vooral van elkaar want daar zijn jullie zo goed in !!!veel liefs van ons drietjes !!jet

• 22 Juni 2015 - 08:33

Joke Bakker:

Hallo Peter en Marianne.....ik ben al een tijdje opzoek naar jullie. En nu hier gevonden alhoewel het wel berichten zijn van 2007. Maar zou jullie heel graag weer eens willen zien. Is zolang geleden, zou leuk zijn weer eens bij te praten. Hoop iets te horen. Groetjes Joke Bakker

• 22 Juni 2015 - 12:08

Marianne Saaman:

Hoi Joke,

Aub je email adres doorgeven, kan ik je mailen

Marianne Saaman

• 22 Juni 2015 - 15:24

Joke Bakker:

Jbakker_vlaardingen@msn.com

• 04 Februari 2017 - 17:32

Monique Prins:

Hoi Marianne,

Kun wij alsjeblieft in contact komen met elkaar?
    Hoor graag van je.

Groetjes Monique Prins

• 05 Februari 2017 - 04:44

Marianne:

Hoi Monique,

Dag meissie natuurlijk wil ik wel contact met jou!

Ik hoor van je!

Groeten Marianne